Veel gestelde vragen

Wij publiceren vier keer per jaar, aan het begin van elk nieuw seizoen. Lees hier meer over ons.

Uiteraard in onze webshop, die vind je hier.

Daarnaast hebben we verkooppunten door heel Nederland. Ze staan hier per provincie op een rij. Tip: wanneer je ons magazine bij een verkooppunt wilt kopen, informeer dan vooraf of het op voorraad is.

Jazeker. Leuk idee! Onze webshop is nog niet zo geavanceerd dat dit met een vinkje aangegeven kan worden. Wat wel kan, is bij je bestelling de adresgegevens van de ontvanger noteren. Bij het e-mailadres vul je dan jouw eigen gegevens in. Zo krijg jij de bestelbevestiging en gaat ons magazine naar de gelukkige ontvanger.

Klik hier om naar de webshop te gaan.

Leuk dat je je wilt abonneren op ons magazine. Dat kan hier.

Heel eenvoudig: daar hoef je niets voor te doen. Je abonnement eindigt automatisch na vier opvolgende edities. Wij noemen dat ‘ontzorgen’. Natuurlijk vinden we het leuker als je blijft.

Ja, die krijg je vrijwel direct na je bestelling. Wanneer je deze niet ontvangt, dan kan het zijn dat we in je spambox zijn beland.

Wij kiezen bewust om maar twee keer per week te verzenden. Jouw bestelling mag je na 2 tot 6 werkdagen verwachten. Duurt het langer, stuur dan een e-mail naar contact@lfkmagazine.nl, dan gaan we voor je uitzoeken hoe dat komt. Uiteraard zorgen we ervoor dat je altijd jouw bestelling ontvangt.

Jazeker. We gaan graag de hele wereld over! Vul je adresgegevens maar in, dan zie je voordat je afrekent wat de kosten hiervoor zijn.

Klik hier om naar de webshop te gaan.

Wat fijn dat je aan ons denkt. Je mag je nieuwe adresgegevens sturen via ons contactformulier. Wij passen deze aan in ons systeem, zodat de volgende editie door je nieuwe brievenbus valt.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

Wat vervelend. Helaas komt het af en toe voor, ons magazine heeft een weg af te leggen voordat het jou bereikt. Zou je ons alsjeblieft foto’s willen sturen van de beschadiging? Dit mag naar contact@lfkmagazine.nl. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Wij produceren nog niet honderd procent duurzaam, omdat dit voor ons financieel nog niet haalbaar is. Wat we nu al doen is:

  • klimaatneutraal drukken
  • verzenden zonder plastic
  • bij elke nieuwe editie vijf bomen planten
  • samenwerken met drukkerij Tuijtel, die haar beste beentje voorzet als het gaat om duurzaam drukken

Eerlijk gezegd staan ze nergens voor. Ze zijn afgeleid van onze eerdere naam LIEFKE.

Na vijf jaar bouwen aan ons merk en magazine, voelde de naam LIEFKE als te zacht en onzeker. Het was tijd voor verandering. Onze menselijke verhalen en artistieke beelden staan stevig en vol vertrouwen op hun pijlers Rust, Eenvoud en Natuur. Door het weglaten van de klinkers, ontstond onze nieuwe naam.

Wil je meer over ons lezen, dat kan hier.

Wij vinden advertenties een vervuiling van onze mooie content. En daarbij willen we jou niet verleiden om iets te kopen waar je helemaal geen behoefte aan hebt.